شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

دود می خیزد ز خلوتگاه من 

کس خبر کی یابد از ویرانه ام؟ 

با درون سوخته دارم سخن 

کی به پایان می رسد افسانه ام؟ 

دست از دامان شب برداشتم 

تا بیاویزم به گیسوی سحر 

خویش را از ساحل افکندم در آب 

لیک از ژرفای دریا بی خبر 

بر تن دیوارها طرح شکست 

کس دگر رنگی در این سامان ندید 

چشم میدوزد خیال روز و شب 

از درون دل به تصویر امید  

تا بدین منزل نهادم پای را  

از درای کاروان بگسسته ام. 

گرچه می سوزم از این آتش به جان 

لیک بر این سوختن دل بسته ام 

تیرگی پا می کشد از بام ها 

صبح می خندد به راه شهر من 

دود می خیزد هنوز از خلوتم 

با درون سوخته دارم سخن... 

 

                                  سهراب سپهری

سلام

این پست جالب ، امتحان شده است و الگوی واقعی شما رو معلوم می کنه!!!

پیشنهاد می کنم همگی امتحانش کنید چون واقعا جواب میده!!!

الگوی زندگی شما کیست؟

۱-یک عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنید
۲-اون رو در عدد ۳ ضرب کنید

۳-حاصل رو بعلاوه ۳ کنید


۴-عدد بدست امده را در ۳ ضرب کنید


۵-یک عدد ۲ یا ۳ رقمی بدست اوردید


۶-ارقام عدد خود را با هم جمع کنید(مثلا اگر عددتون ۵۲ است ۵ رو با ۲ جمع کنید)

.
.

.

.

.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا با توجه به عدد بدست اومده و لیست زیر ، ببینید الگوی شما تو زندگیتون کیه ؟!

۱- انیشتین

۲- نلسون ماندلا

۳- جاکوب زوما

۴- محمد علی کلی

۵- تام کروز

۶- بیل گیتس

۷- گاندی

۸- براد پیت

۹- ابتسام سجادی

۱۰- باراک اوباما

.

.

.

میدونم ، می دونم چه حال دارید …


من یه تاثیر خاصی روی مردم دارم ...


یه روز هم شما می تونید مثل من بشید …


باور کنید !

.

.

.

.

.

.

اوه راستی …


اینقدر عددهای متفاوت رو هی امتحان نکنید …


باهاش کنار بیاید …


ظاهرا من الگوی زندگی شما هستم...