شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

Hot questions & Cool answers!!!!!!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
زلیخا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
هزارپا چند پا دارد؟

شما چی فک میکنی؟؟؟!!!

ابتسام چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام
از دست شما.... قرار بود دیشب بشینید رو صندلی داغ . براتون آرزوی موفقیت می کنم
نه عکسی نه تصویری هیچی!
اول بیو گرافی کامل خودتون بگید
اولین کلمه ای که در مورد کلمات زیر به ذهنتون می یاد:
احسان سامعی
همدان
کماج
دانشجو
سواد
هشت سال دفاع مقدس
شهید
جانباز
ایران امروز
رفیق
دشمن
فقر
شادی
امروز
آینده
پارتی بازی
وفاداری!
امامی
مشهد
دانشکده توانبخشی همدان
ورودی های جدید

سلام
خب آره ولی ....
mer30
به خدا کپی نمیشه!!!!
از کجاش بگم که همش غصه س! رنجه! فلاکته! درده! .......
01\06\1369 تاریخیست که که این وجود شر خود را نمایان ساخت.البته به عنوان کوچک بزرگ خانواده.از این جهت بزرگ که رکورد دار وزن در هنگام تولد در کل خاندان بودم با حد نصاب 5.350kg !!!!!! سرپرست خانواده که هم اکنون بازنشسته از سازمان به باتلاق رفته ی تامین اجتماعی و دلسوزی که مادرش مینامند که خانه دار است. و یک خواهر.تا 3 سالگی در تهران نمو یافته و سپس در همدان دوران طفولیت را سپری کرده و ....هم اکنون روی یک صندلی عجیب و غریب! میپاسخم.


بی خیال
خساست
داغ باشه لطفا
بمیرد،ذلت نمیپذیرد
ادبیش رو دوس دارم خیلی
کشورها ی جهان سوم درگیرشن
قلب تاریخ است(معلم شهید)
زنده ای که زندگی نمی کند
در خطر افتاده خبر شو
پول دارش خوبه
____
جهان بینی شکمی<پدر مادر ما متهمیم>
اسم قشنگیه!
همان فرداییست که دیروز به آن می اندیشیدیم
از لحاظ سیاسی پر خون
آخ مزه میده!
شرط عاشقی
طلاق!
گز!
خوبه فقط وقتشو بیشتر کنن
اقایون که نپسندیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نرگس پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من نفهمیدم شما بزرگترید یا خواهرتون؟تو کلاس گفتید شما بزرگترید اما اینجا میگید کوچک بزرگ!!!!!!

حالا لطفا به سوالات زیر با دقت ج بدبد:
رنگ،غذا،موسیقی،کتاب،بازیگر،خواننده،شهر،کشور مورد علاقه؟
اگه بدونید که 2 روز به اخر عمرتون مونده،چیکار میکنید؟
رانندگی میکنید؟
اشپزی بلدید؟
استاد پاتو(قدیمی پور)؟
سوالای دیگه ای هم هست که نمیشه پرسید...

سلام
بستگی داره.از نظر سنی من ولی از لحاظ خریدار بودن حرف توی خونه خواهرم!
همه ی رنگا جز مشکی و سفید
شنسل با سس آقا محمد خان قاجار!، ولی غذای مورد علاقم زبان گوساله است.
سنتی اگه حسش باشه رپ سیاسی
قلعه ی حیوانات اثر جورج اورول _چهل ساعت محاکمه اثر داستایوسکی
البته راز دانه ی خرد هم جالب بود.
زن ایرانی:گلشیفته زن اجنبی:الیزابت تی لور
مرد ایرانی: مرحوم خسرو شکیبایی مرد اجنبی: برد پیت
زن:هایده و دلکش مرد:استاد شجریان و بنان
لاسوگاس امریکا و برلین آلمان و و توی ایران تهران
ترکیه چون تا حالا 2 بار رفتم و خیلی خوشم اومده
میرم سر مزار خیام که بعد از شریعتی واقعا دوسش دارم.
اره ولی دوچرخه رو بیشتر دوس دارم.اگه میشد با دوچرخه میومدم دانشگاه!
غذا های ایرانی قیمه رو خوب بلدم ولی برنجم همیشه ته میگیره توی لازانیا هم حرفی برای گفتن دارم!
وعده های احمدی نژادی!
جواب هایی هم هست که نمیشود داد...

زلیخا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

من انتظار جواب دیگه ای داشتم ولی انگار شما رو صندلی داغید اینطور نیست؟!!!!به نظرمن ۵۰۰تا پا داره

سوالات از آسون به سخت انتخاب شده بودندوحالا...

ماجرای گز بنده،گز من، گز خانم ازونطاش، گز....هان!....گز...من از خیرش نمیگذرم بهتون گفته باشم آقا گز من کجاست؟؟؟؟؟!!!!(آقای سامعی میدونستید همدانم گز داره فقط محض اطلاع میگما)!!!

آخرین باری که گریه کردید؟وبه خاطر چی بود؟
بهترین دوستی که داشتید و دارید؟


خب به نظر من اصلا پا نداره!
حالا متوجه شدید نظر من به نظری که مورد نظر شما بود از نظر ایدئولوژیکی چه قد فرق داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه بنا به دلایلی ناهار گیرتون نیاد و چند نفر گشنه باهاتون باشن و ناگهان بسته ی گزی از درون پلاستیک به زمین بیفتد و ناگهان همگی به صورت شما زل بزنند و .................!!!!!بقیشو دیگه روم نمیشه بگم
ای بابا.مال خوب بیخ ریش صاحابش!
بعد از فوت پدربزرگم بود.خیلی دوسش داشتم.اینقد با هم صمیمی بودیم که بعضی از راز های زندگیشو فقط من میدونم.حتی مادر بزرگمم نمیدونه!
هر چی خاکه بقای عمر همه ی پیر های دوستاشتنی باشه.
دوست که زیاد دارم ولی بهترین دوستم عقلمه(امام هشتم شیعیان:بهترین دوست هر کس عقل او و بزرگترین دشمنش جهل اوست)

باور کنید سوالاتون یه مدلیه که نمیشه به صورت طنز جوابشون رو داد

نوشین پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
با کدوم یک از اعضای خانواده راحت ترید؟
بعد از همدان کدوم شهر ایران رو بیشتر دوست دارید؟
آیا موسیقی مینوازید؟چه نوعی؟
علم بهتر است یا ثروت؟(با دلیل لطفا)
نام معلم کلاس دوم دبستان؟
آخرین باری که دعوا کردین؟(کی؟با چه کسی؟و چرا؟)
تا حالا چند تا درخت کاشتید؟
و
دنیا در یک جمله؟

خسته نباشید.

با پدرم زیادی راحتم!
همدان رو که اصلا دوس ندارم ولی تهران رو خیلی خیلی دوس دارم.
اگه خدا قبول کنه سنتور و تمبک!
معلومه که ثروت.چون باهاش کارایی میتونی بکنی که حال دنیا رو ببری.من آدم میشناسم شنوایی سنجی رو از بینایی سنجی! تشخیص نمیده ولی الان هر فصل توی یک کشوره.علم واسه کلاس گذاشتنه ولی پول واسه عشق دنیا رو بردن.قانع شدید؟؟؟؟؟؟؟یا همچنان تصمیم دارید نفر اول کلاس باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
یادم نیست ولی به خاطر خط بدم ازش سیلی خوردم! من ازش گذشتم ولی خدا ازش نگذره!!!!
مشهد.با یه مشت زبون نفهم گشنه.گز! بابا واسه خودم لاتی هستم!اینجوریمو نیگا نکنید
هیچی!
جایه یه جمله یه رباعی از خیام مینویسم:
گویند که دوزخی بود عاشق و مست
قولیست خلاف دل در آن نتوان بست
گر عاشق و مست به دوزخ باشند
فردا بینی بهشت همچون کف دست

سوالای خوبی بود.

نوشین &زلیخا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

۵ شنبه هفته قبل پیاده از خوابگاه به دانشگاه رفتیم واز بخت بد نوشین که خیلی خونده بود کلاس تشکیل نشدوما دوباره پیاده برگشتیم خوابگاه و همونطور که خودتون میدونید افراد عالم وخردمند گونه ای دیگر به چیزهای اطراف مینگرندما متوجه شدیم اکثریت افراد در حال گذر از کنار این جانبان از همه نوع پیر جوان کودک نوزاد جنین.....با خود چیزهایی زمزمه میکردندوگر چه تنها بودندبا حرکات سرودست هم سخنانشان را همراهی میکردند ومابه دوفرضیه دست یافتیم:
یا این افراد خیلی خردمندندودانشهای خود را با خود مرور میکنند یاشیت.................
وبرای اطمینان از این فرضیه ها دوباره پیاده رفتیم دانشگاه برای جبران فشارهایی که به ذهن خلاقمان وارد شده بودرفتیم سلف!!!
وبه همان ترتیب....
واینک سوال ما پس از خواندن این رمان توسط شما:
آیا شما جزو این دسته از افراد هستید؟
چرا تنها در همدان این واقعه قابل مشاهده است؟
فرضیه درست به نظر شما چیست؟
چند درصد احتمال میدید ما تا فارغ تحصیل شدن به این افراد بپیوندیم؟

سلام
اره هستم.جدا میگم.از آقای بیگزاده هم میتونید بپرسید.ولی حرکات دست ندارم اصلا.
همدانیا در مورد شهرشون یه عقیده دارن و اون اینکه:
یا باده،یا خاکه،یا ماه رمضون!!! یعنی مردم این شهر همیشه در سختی زندگی میکنند.
فرضیه ی من: این نوع حرکات دست که خودتون بهتر میدونید مربوط میشه به رفلکس های نخاعی و از آنجا سرچشمه میگیره که 3 سال پیش یک سرمای وحشتناکی 2 هفته ای در همدان غالب شد.که خانم های اسدبگی و حاجیلو به یاد دارند که چه بدبختی ای کشیدیم.طوری که هواشناسی تا -32 را اعلام میکرد.من که خودم سرما رو تا خود نخاعم احساس میکردم!تا آنجا که حافظه ام یاری ام میکند آن روزها تا 10 شب کلاس کنکوری میرفتیم با دوستان.در طول راه یک سری حرکات از بچه ها مشاهده میشد و سوتی هایی داده میشد که برایمان خیلی جالب بود.و من مطمئن هستم که سرمایی که بس ناجوان مردانه سرد بود عامل اصلی این نوع whisper ها و حرکات نا موزون است.حلال این رمان بود یا مال شما؟؟؟؟!!!

اگه روی صندلی داغ یه بار بشینید حتما میشید

ابتسام پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام خدا قوت!
۱-جملات زیر را کامل کنید؟
من میخوام....
من همیشه....
من هیچوقت....
همسر آینده من......
۲-نظرتون راجع به دخترا و پسرای کلاس به طور جداگانه؟
۳-محبوب ترین ،ادیولوژیست ترین ،اجتماعی ترین ،پایه ترین فرد کلاس از نظر شما؟
4-مهمترین هدفتون تو زندگی چیه؟ بزرگترین دلخوشیتون تو زندگی ؟
5-اگه می تونستید 10دقیقه از آیندتون رو ببینید کدوم قسمت رو انتخاب می کنید؟
6-از لحاظ خوشتیپی و اخلاق به خودتون نمره چند می دید؟(0 تا20)
6- یکی از شیطنت های دوران مدرستون رو واسمون تعریف کنید؟
7- کی تو کلاس بیشتر از همه تا حالا حالتون رو گرفته؟
اهل دود و دم هستید؟
8-تا حالا شده با خودتون بلند بخندید؟اگه بوده سر چی؟
9- دوست دارید وقتی می خواید بمیرید چه کارایی تو زندگی کرده باشید؟
10-تا حالا شده از کوره در برید ؟معمولا اون موقع چکار می کنید؟



بله قوت خدا به انگشتان من باد!
1-تا میتونم تو جوونیم،جوونی کنم.تا وقتی پیر شدم با خاطراتش بلند بلند قه قهه بزنم.به عنوان مثال زدن 15 دور به دور بوفه توسط یکی از بچه ها در همین ایام!جالب اینجاس که وقتی میره سر کلاس دخترای کلاسشون بهش میگن:خسته نباشید
دوستانم را تا سر حد دل درد میخندونم!!!
نتونستم فیلم تایتانیک و محمد رسول الله رو مث بچه ی آدم از اول تا آخر نیگا کنم!
یه فیلسوف میگه:قبل از ازدواجم 6تا نظرییه در مورد تربیت فرزند داشتم،اما حالا که 6تا بچه دارم هیچ نظری ندرم
2-دختر ها: از نظر اخلاق و روابط اجتماعی سرآمد دانشکده.همیشه هم اینو گفتم و میگم.
پسرها:به جز سیروان و جواد و میثم و مهدی و احسان بقیشون به مفت نمی ارزن!!!!!!!!!!!!!!!!
3-آقای نجفی،فک کنم خانوم مرادی،سر کار خانوم فخر محمدی،خودم و و همچنین به طور یقینا خود شما!
4-سر بلند کردن خانوادم به هر صورتی که ممکن باشه،خندیدن
5-پیام بازرگانیشو!!!!!
6-من کجاش تیپم خوشه؟ اخلاق یا ادب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!(از سوژه های مورد خنده) خوب تفره رفتم،نه؟؟؟
6-ایشالا توی یه اردوی کلاسی که رفتیم از این خاطره ها زیاده واسه گفتن
7-میثم و مهدی!
بدمم نمیاد ولی طرفشم تا وقتی که عاشق نشدم نمیرم!!!!!
8-سر کلاس یه بار ترم قبل نزدیک بود این جوری بشه که مجبور شدم کلاسو ترک کنم!!!!!! اینم از جمله چیزایی که باید تعریف بشه،اینجوری نمیشه ولی در کل زیاد میخندم
9-کرده باشم هایم را نمیدانم ولی نکرده هایم نشکستن دل مردم و تهمت نزدن به آنها خواهد بود.
10-از کار سخت که زیاد در میرم! ولی از کوره نه. اگه جواب منطقی داشته باشم جوابشو میدم وگرنه آن محل را ترک میکنم.

ابتسام پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

اخطار به مهمان برنامه!
لطفا به سوالات زودتر پاسخ دهید!

به دلیل حجم انبوه سوالات میسر نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا به خدا بعضیاش خیلی سخته.
این سوالا چه جوری به ذهنتون میاد؟!

زلیخا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

ببخشیدا ولی انگار شما هزار پا رو با کرم خاکی اشتباه گرفتید البته شایدم فکر کردید هزارپا از رو مین رد شده

خنده دارترین جک؟

تاحالا شده کوچکتر از خودتونو سر کار بذارید؟ چطوری؟

اگه تمامی سعیتونو واسه خندوندن کسی بکنید ولی اون فقط بهتون زل بزنه عکس العمل شما؟

نظرتون در مورد عشق؟

اگه یه روز جای خدا باشید چکار میکنید؟

نصیحتی به من؟

خدا ببخشه!!!
فک کردم؟منو فکر؟ چرا فحش میدید؟؟؟؟!!!!!

1- به یه بنده خدایی میگن بنفش چه رنگیه؟ میگه:قرمز دیدی؟آبیش!
2-یه بنده خدایی تو اتوبوس از یه دختری خوشش میاد،شماره پلاک اتوبوس رو ورمیداره!
الان که زل نزدید؟!

بزرگتر از خودمم سر کار میزارم چه برسه کوچیک تر! یه بار زنگ زدیم 118 گفتیم:سلام.ببخشید.من الان توی خیابونم.یه موتوری بهم زد و در رفت.شماره موتوریه رو میدید؟!!!!!!!!!!!!! باز هم هست ولی تعریفش بهتر از نوشتنشه!!!
بهش میگم:وقتی جدی میشی جذاب تر میشی
خوبه فقط وقتشو بیشتر کنن
کفر نامه ی کارو رو بخونید.یا اگه ندارید واستون بریزم رو فلش.واقعا قشنگه.
دلی به بزرگیه عیسی داشته باش،روحی به بزرگیه سهراب،دست بخشنده ای به بزرگیه قیصر. آخر کتاب طرحی از یک زندگی وصییت نامه ی شریعتی رو بدون تحریف آوردن.یک قسمتیش نصیحت ایشان به دخترانشان است.بخوانید و به درک ایشان از زندگی پی ببرید.در موردش با استاد صادقی صحبت میکردیم.

مرسی از سوالاتون

نوشین جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

اگه شما حوالی سال ۶۰بودین جبهه میرفتین؟

اگه آنچنان جنگی الان اتفاق بیفته چی ؟میرین بجنگین؟

اگر دستم رسد بر چرخ گردون
ازو پرسم که این چون است و آن چون
یکی را داده ای صد ناز و نعمت
یکی را قرص جو آلوده در خون!

در این مورد هرچی به ذهنتون میرسه بگید؟

اری ولی نه برای حفظ اسلام و نه به دستور خمینی.به خاطر ایران و تخت جمشیدش که مصدق ها و شریعتی ها و امیرکبیر ها و ... کوروش ها و فردوسی ها در راهش کشته شدند.من رو هیچ کسی و هیچ چیزی تعصب ندارم و نخواهم داشت جز به خاک ایران و خلیج همیشه فارسش.بله چو ایران نباشد تن من مباد.

اگه مهاجمان قوم وحشی و بدوی عرب باشند من و پدرم درنگ نخواهیم کرد.همان گونه که در 3 ماه اول جنگ و در سن 20 سالگی پدرم مقابل این قوم ایستاد.آری من و پدرم به این خاک تعصب داریم.بهتر بگویم من و تفکر امثال من در مورد اعراب یک تفکر فاشیستی است..شما چی؟ میرید تا از اسلام دفاع کنید؟ لطفا جوابم رو بدید.


15 min واسه جوابتون فک کردم ولی هر بار متوجه شدم که برای اثبات یک حقیقتی باید حقیقتی دیگر را انکار کنم.اما هر چه باشد نظرم غیر از امام زمان خنده آور بعضی از شبه مسلمانانی است که معتقدند فقط اوست منجی عدالت.

ابتسام جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

آقای سامعی من یکی از آرزوهام اینکه بتونم آزاد دوچرخه سواری کنم و بتونم با دوچرخه بیام دانشگاه !دوچرخه سواری رو واقعا دوست دارم ولی متاسفانه امکانش نیست شماحتما این کارو بکنید چرا که نه؟؟!!
مثل اینکه این آقایون همیشه یه چیزی رو واسه پنهون کردن دارن!!!!
۱-چه احساسی دارید از اینکه رو صندلی داغ نشستید؟
دوست دارید چه سوالی ازتون پرسیده شه که تا حالا نشده؟
۲-دانشگاه رو بیشتر دوست دارید یا مدرسه؟
۳-نظرتون در مورد خدا ؟ خدا چه رنگیه؟
۴-اگه بهتون بگن یه سوال از خدا می تونی بپرسی چی می پرسید؟
۵-نظرتون در مورد تقلب تو انتخابات چیه؟!!! (سوال خطرناکی نه؟)
۵-دوست دارید سر به تن کی نباشه؟!
۶-بهترین استاد؟
۷-تو چه فصلی سرما بخوریم بهتره؟!
۸-تا حالا پاتون شکسته؟
۹-دنیا دست کیه؟!
۱۰-حسرتی هست که به دلتون مونده باشه؟ بهترین تصمیم زندگیتون؟
۱۱- وقتی پیش یکی که ازتون کوتاه قدتره می ایستید چه احساسی بهتون دست می ده؟!!!!

الانم میتونید فقط باید بار متلک های یه مشت عقب افتاده ی فرهنگی رو تحمل کنید. راستشو بخواید شاید بیام!
اگه نداشته باشیم که دیگه اسممون آقا نسیت!!!فک کردید ما بلد نیستیم پنهان کاری رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
احساس میکنم به خدا نزدیکترم!
آخر برنامه میگم چه سوالی رو دوس داشتم که بپرسید.
دانشگاه رو چون همه نوع آدمی توش میتونی بشی و همه چیز رو توش پیدا کنی.
بعضی وقتا یهو پیدا میشه ،گاهی اوقات هم باید التماسشو بکنی تا بیاد.کلا خدا یه جوریه! رنگ خدا تو فقر معلوم میشه نه تو ناز و نعمت.
سوالم اینه که: انصافا وجود داری یا سرکاریم؟
نه.میر حسین:دیریم که تقلب کردید،کشتید،بردید،اما با افکار مردم چه خواهید کرد ؟ سبب شد تا در 25 خرداد بغض 30 ساله ی مردم فریب خورده را در خیابان انقلاب فریاد بزنیم.
حکام دین باز!
بهتر از سخن استاد عشق ندیدم خوشتر
اول عید
نه.کج را میرم مگه؟
امریکا و چین
اره.مهمترینشم رشتمه که واستون گفتم. بماند!
خودم هیچی منتها دیگران عکس العمل های جالبی دارن!!!بزرگترین مشکلم اینه که وقتی میرم خونه ی عمم باید فش 15 دقیقه بوی انواع و اقسام اسپند ها را تحمل کنم!!!!

نوشین جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

شرایط دخترا خیلی فرق میکنه
اما اگه شرایط بود منم مثل پدرم که در ۱۷سالگی برای دفاع از وطن خونوادشو ترک کرد حتی الانم!حاضر به دفاع از وطن وقوم آریا هستم البته در مقابل هر مهاجمی.

من چند سالیست به جواب این فکر میکنم!

دمتون گرم
بالا خره یه هم فکر پیدا کردیم.

[ بدون نام ] جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
امام زمان خنده آور بعضی از شبه مسلمانان؟؟؟؟؟؟

این جوری باید راجع به مقدس ترین باورهای هم میهنانت ٬ هم شهریات٬ و حتی همین هم کلاسیات حرف بزنی؟

سلام.
خوب دقت کنید.<شبه> مسلمانان.
هیچ کسی حق توهین به عقاید کسی رو نداره.حتی اگر اون عقاید مقدس هم نباشه.آخر این چه امامی است که میگه سکوت کنید اگر ظلمی دیدید تا خودم بیام ظالم رو حالشو بگیرم؟ این است عامل تحجر.
بابا بس کنید این افکار پوسیده رو. از زمان صفوییه تا حالا مردم رو گرفتید به دعا آخر هفته.500 سال براتون کافی نیست برای حکومت از طریق مذهب.
این افکار برای گوشه ی خونه رو جا نماز خوبه.نه توی محیط علمی و دانشگاه.
هر وقت جسارت پیدا کردی ...
بابا حوصله ندارم.اونم جدال کردن با کسی که ...
اگه مقدس ترین باورتون امام زمان است براتون کمی نگرانم.

مهدی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلامی به گرمی محبت آقا کمال...
مشهدی حاجی میبنم که داری نفس نفس میزنی خسته نباشی
الان که اومدم به خاطر آقا کمال بود!!!! نیومدم ازت سوال بپرسم اومدم بار دیگه بهت یه چیزی بگم البته به عنوان وصیت چون من در حدی نیستم که بخوام کسی رو نصیحت کنم :
اونم این که هیچ وقت به یه ملت و به اعتقادات یک ملت توهین نکن تو الان داری اعتقادات میلیونها نفر رو زیر سوال می بری و به مقدساتشون توهین می کنی که از یک روشنفکر بعیده!!!

دفعه قبل که از قول شریعتی تورک و عرب رو وحشی خوندی ازت ناراحت شدم انقدر حرفای این شریعتی رو مثل طوطی تکرار نکن همون معلم شهیدت!!!! هم مثل خودت به اعتقادات مردم توهین میکرد
وحشی خوندن یه ملت و قومیت دلایلی داره که اتفاقا تو همون جلسه امروز توسط یک دانشجوی سی...مورد تحلیل قرار گرفت که اگه خواستی چکیده اش رو بهت میگم
یادت باشه برای کشور گشایی همیشه خون وخون ریزی بوده پس اگه خلیفه دوم خون ریخته مطمئن باش که کوروش هم خون ریخته!!! چطور ممکنه تو این مورد خون ریزی اتفاق نیفته با عقلت جور در میاد؟؟؟
اما هر چی که باشی رفیق خوبی هستی و من و همه این دوستان مطالبت رو به خاطر رفاقتت نادیده میگیریم اما اگه بچه بدی بشی دفعه بعد ازت اعتراف میگیرم اونم در حد لالیگا خودت که می دونی منظورم تو اتاق میثم....
موفق باشی

سلام
این صندلی مثل شترییه که در خونه ی هر کس میخوابه
آخه مهدی تو دیگه چرا؟
مگر محمد پیامبرتون در زمانی که میلیون ها نفر بت های سنگی را به خدایی گرفته بودند با جمله ی <قولو لا اله الا الله تفلحوا> اعتقاد آنها را به تمسخر نگرفت؟بقیه ی پیامبران هم کار اصلیشان غیر از توهین و تمسخر به تفکر مردمشان نبود مگر؟و ...
در ایران خودمون هم شریعتی نمونه ی این تمسخر است.آیا نمیدانی در ایران به اصطلاح اسلامی چرا باید بیشترین واردات مواد آرایشی وجود داشته باشد؟چرا واقعا؟شریعتی این کار را استحمار مینامد و به بار نقد و تمسخر میگیرد.به خیلی ها بر خورد در آن وقت.گفتند از کسی که در فرانسه درس خوانده بعید است این حرفا و ...اما وقتی یک کار اشتباس نمیشه سکوت کرد کما این که شریعتی نکرد و متهم شد.حالا هم من را متهم میکنید به توهین.دوباره میگم منظور شریعتی از تورک،تورک عثمانی است که خون ها ملت های دیگر بودند و عرب هم منظور عرب جاهلیت.وگر نه الان که ترکیه و بعضی از کشور های عربی سرآمد خاورمیانه هستند.
آری.علی خون ریخت.محمد خون ریخت.کوروش خون ریخت و ...
در راه عدالت بود.نه در راه غارت و تجاوز.ولی هیچ یک از آنها کشور گشایی نکردند.نه علی نه محمد نه کوروش.درگیر جنگ های داخلی بودند و دلیلشان هم برای جنگ، عدالت.
در طول تاریخ یهود و شیعه مظلوم بودند.همیشه هم تهدید شده اند به شکنجه و اعتراف.
شاید دفعه ی بعد خودم ازت اعتراف گرفتم خدا رو چه دیدی؟!

ابتسام شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
به عنوان آخرین سوال این صندلی داغ دوست دارید مهمونه بعدی صندلی داغ کی باشه؟

سلام علیک
چه قدر زود دیر میشود!!!
سرکار علییه خانم حشمتی
از شما و خانم ازونطاشی که خویشتن داری را سر لوحه ی کار قرار دادید و تا حد امکان از سرزنش این نادان و روشنفکرنما خودداری نمودید جا دارد که کمال تشکر را داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد